Otevírací doba mezi svátky! Klasická otevírací doba platí do pátku 20.12. a posléze opět od čtvrtka 2.1.2020! Od 23.12.2019 - do 1.01.2020 ZAVŘENO.

Provizní program — Rozdávejte slevové kupóny a získávejte provizi!

Nově Vám nabízíme další formu spolupráce prostřednictvím „provizních kuponů“, které budou Vašim klientům fungovat jako slevové kupóny pro nákup kosmetiky na našich oficiálních stránkách www.christina-kosmetika.cz
Klient nakoupí se slevou – a Vy získáte provizi!

Stručná představa:
---> získáte od nás tištěné slevové kupóny s unikátním kódem
---> slevový kupón dáte klientovi
---> klient nakoupí na oficiálních stránkách www.christina-kosmetika.cz a použije slevový kupón
---> klient získá na svůj nákup 10% slevu
---> Vy získáte provizi: 15% z jeho nákupu. 

Představení provizního programu

Vytvořením provizního programu dochází od 1. října 2019 ke změnám cenové politiky (blíže popsáno níže) – nikoli ke změně ceníku! Cílem je motivovat klienty k návštěvě kosmetického salonu a zvýšení výdělků kosmetických salonů. Vaši klienti můžou nakoupit přímo na oficiálním e-shopu - nechceme, abyste přicházely o svůj výdělek, ctíme, že jsou to Vaši klienti, a proto nyní nabízíme tuto novou formu spolupráce.

 

Výhody pro Vás:

— vyšší cena produktů na oficiálním e-shopu www.christina-kosmetika.cz motivuje klienty nakupovat u Vás
— pokud už klient na našem e-shopu nakupuje, pak nově máte možnost získat provizi z jeho nákupů

— vyšší cena na e-shopu nebo i slevový kupón od kosmetičky motivuje klienty navštěvovat kosmetický salon pro získání kosmetiky za nižší ceny nebo pro získání kupónu na nákup se slevou

— pasivní výdělky: dáte kupón a klient při každém jeho použití je přiřazen k Vám, tzn. Vy už jen získáváte provize


Jaké změny nastanou od 1. října 2019?

Od 1. října 2019 dojde k navýšení maloobchodních cen POUZE na našem oficiálním e-shopu www.christina-kosmetika.cz a to pouze pro maloobchodní odběratele.

Ceny pro kosmetičky zůstávají stejné: velkoobchodní ceny zůstanou stejné a také doporučené prodejní ceny domácích produktů v salonu zůstanou stejné.

To znamená, že klient u Vás v salonu nakoupí kosmetiku za stejné ceny na jaké je zvyklý (bez jakýchkoliv změn), a Vy také nakupujete kosmetiku pořád za stejné ceny. Klient nakupující na oficiálním e-shopu nakoupí produkty domácí péče za cenu vyšší. Pokud bude mít klient od Vás slevový kupón, pak nakoupí za stejné ceny.

 

MOC v salonu = MOC na našem e-shopu — slevový kupón na 10%


Příklad:

Theraskin sérum současná MOC: 990,- Kč (za tuto cenu nakoupí klient sérum u Vás v salonu), na oficiálním e-shopu nakoupí sérum za 1100,- Kč. Pokud bude mít od Vás slevový kupón, nakoupí na e-shopu také za 990,- Kč (1100,- Kč – 10%), a Vy získáte provizi 15% z částky bez DPH.

 


Jak to funguje a jak by to mohlo fungovat? 

  1. Nakupujete produkty domácí péče od nás a prodáváte je v salonu svým klientům.

    Žádná změna pro Vás nenastane, kromě toho, že na oficiálním e-shopu Váš klient uvidí ceny vyšší než u Vás v salonu. Klient je spokojený, že u Vás výhodně nakoupí.

    Váš výdělek z prodeje domácí péče zůstává stejný 35-40%.

    2. Doporučujete klientům produkty domácí péče, ale neobjednáváte je od nás a Váš klient je nakupuje na oficiálním e-shopu.


Pokud dáte klientovi slevový kupón a on nakoupí na e-shopu, je spokojený, že nakoupí se slevou a Vy získáte 15% provizi z jeho celkového nákupu bez DPH. 

Nechceme, abyste přicházely o svůj výdělek, ctíme, že jsou to Vaši klienti, a proto nyní nabízíme tuto novou formu spolupráce!

 


Kdy je vhodné dávat slevový kupón?

  1. Když víte, že klient už na e-shopu objednává, pak mu dáte kupón na 10% slevu (tím klienta přiřadíte k sobě) a budete získávat provizi z jeho nákupů.

    2. Klient přišel jednou a víte, že nejspíše už na ošetření nepřijde, pak mu můžete dát slevový kupón a nějaký leták. Možná nakoupí na e-shopu a Vy získáte provizi.

    3. Klient po ošetření nenakoupil u Vás přípravky domácí péče a chcete ho k nákupu dále motivovat, pak mu dáte slevový kupón. Pokud na e-shopu nakoupí, získáte provizi.

  

Podrobný návod provizního programu:

  1. dostanete od nás sadu tištěných slevových kupónů s Vaším unikátním kódem (včetně elektronické verze pro distribuci přes e-mail, viber, whatsapp, webové stránky, apod.), který můžete předávat dále svým klientům

  2. klient při nákupu na oficiálním e-shopu vloží unikátní slevový kód, tím získá svou slevu 10%

- nákup bude dle slevového kódu přiřazen k Vám 

  1. jednou měsíčně Vám zašleme přehled všech objednávek s Vaším slevovým kódem a propočet Vaši celkové provize.

  2. na celkovou částku Vaši provize Vám bude vystaven slevový kupón, který můžete uplatnit při nákupu produktů na našich stránkách. Provizi nevyplácíme v hotovosti.

 

 

Vyhrazujeme si právo podmínky této akce kdykoliv změnit či akci ukončit. 

Provozovatel webu Nikostas s.r.o., jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu soubory cookies pro zlepšování prostředí webových stránek, pro analytické účely a pro cílenou reklamu. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Další informace